حضور دانشگاه علمی کاربردی واحد خوزستان در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور

شرکت بیش از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراسر کشور

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان گفت: کاروان ورزشی این دانشگاه با ۴۵ ورزشکار بانو و ۸۰ ورزشکار آقا در دو گروه ، راهی مسابقات خواهند شد.

به گزارش پدرام امیری مسئول تربی بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان، از سال گذشته برنامه ریزی های منسجم و دقیقی برای حضور هر چه باشکوه تر در این رویداد بزرگ، انجام شده است، و ورزشکاران این استان با تکیه بر اخلاق و منش پهلوانی پا به این رقابتهای جذاب خواهند گذاشت.

پدرام امیری، مسئول تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان

وی ادامه داد: در شش ماه گذشته فراخوان های متعددی برای کشف استعداد های ورزشی انجام شده و دانشجویان ورزشکار برتر استان زیر نظر مربیان مجرب به تمرین پرداخته اند.

مسئول تربیت بدنی با بیان اینکه استان خوزستان سهمیه ی تیم های والیبال و فوتبال مردان را در المپیاد وزرات علوم کسب کرده، افزود: قصد داریم سهمیه رشته های دومیدانی، تنیس روی میز، بدمنیتون، کاراته و کشتی فرنگی را در بخش پسران کسب کنیم.
او افزود، قصد داریم برای اولین بار به امپراطوری استان تهران در کسب رتبه اول تیمی مسابقات المپیاد پایان دهیم، و این سکوی مهم را از آن استان خوزستان نمائیم.
کاروان تیم استان خوزستان در بخش بانوان در قالب ۷ رشته ورزشی، و آقایان در ۱۱ رشته ورزشی و بطور کامل و با تمام پتانسیل به این دوره از رقابت ها اعزام خواهد شد.
لازم به ذکر است پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان چهارمحال بختیاری در تاریخ ۵ الی ۹ مرداد در بخش بانوان و ۱۲ الی ۱۷مرداد ماه در بخش آقایان برگزار خواهد شد.
جوایز این دوره از مسابقات به شرح زیر خواهد بود:
به نفرات برتر هر رشته ۵۰ درصد تخفیف شهریه،نفر دوم ۴۰ درصد، و نفر سوم ۳۰درصد تخفیف شهریه، همراه با مدال و کاپ قهرمانی دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *