جمعیت معتمدین صلح و سازش استان خوزستان

رسانه فردا حامی مرتبط جمعیت معتمدین صلح و سازش استان خوزستان شد

رسانه-هفته نامه فردا (با نام ثبتی تشان فردا) ارگان رسمی حامی و مرتبط با جمعیت معتمدین و صلح و سازش استان خوزستان از آغاز سال ۱۴۰۱ اخبار رسمی این جمعیت را منتشر می نماید.

جمعیت معتمدین صلح و سازش استان خوزستان با عنوان ذات‌البین فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۴ توسط حاج حمید حاجیان سعیدی با دعوت از شماری از بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین طوایف عرب شهرستان اهواز و با انتشار بخشنامه‌ای رسمی آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی این فعالیت توسط بنیان‌گذاران این تشکّل به ویژه حاج حمید حاجیان سعدی به حوزۀ طوایف قوم لر در سراسر استان خوزستان نیز گسترش یافت. هم اکنون این جمعیت، در میان تمام شهرهای استان در میان اکثر طوایف عرب و لر در حال فعالیت صلح و سازش در مسائل و نزاع‌های ریشه‌ای و پراهمیت است.

 

(پایگاه تحلیلی-خبری رسانۀ فردا با پوشش چاپی استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و اصفهان است که به صورت مستقل با مجوز ثبت رسمی به شمارهٔ ۸۰۸۰۲ در سامانۀ جامع رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های سیاست جامعه، هنر و فرهنگ، ادبیات، آموزش، سلامت، گردشگری و میراث فرهنگی و سایر موضوعات فعالیت می‌کند.)

 

برای انتشار اخبار و نظرات و پیشنهادهای خود در این رابطه بر روی یکی از پل های ارتباطی زیر پیام بگذارید:

رایانامۀ جمعیت:

 jameyyat.eszbinkhz@gmail.com

تلفن تماس روابط عمومی: ۰۹۳۳۶۱۸۳۶۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *