مراسم رونمایی از کتاب شهرداری در آیینه ی قوانین نخستین اثر  علی نصیریان برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب « شهرداری در آیینه ی قوانین»  نخستین اثر  علی نصیریان برگزار شد

مراسم رونمایی از نخسیتن کتاب مهندس علی نصیریان ـ شهردار تشان ـ با عنوان « شهرداری درآیینه ی قوانین» در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور: دکتر عبیات (معاون عمرانی استانداری خوزستان)ـ دکتر صدیقی(مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان) _ دکتر ارزانی(مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستان) در محل استانداری برگزار شد.

علی نصیریان در خصوص این کتاب گفت: «احساس کردم که شهرداری ها نیاز به کتاب  کامل و جامع تری دارند که تمام  قوانین شهرداری ها را شامل  شود. در نتیجه تصمیم به تدوین و تنظیم این کتاب گرفتم».

نخستین کتاب مهندس علی نصیران ـ شهردار تشان ـ با عنوان شهرداری در آیینۀ قوانین از سوی نشر نیمکت آبی با همکاری انتشارات ارگ نواندیش و مؤسسۀ ویراستاری نوین وارد بازار کتاب شد.

در این کتاب، مجموعۀ قوانین کاربردی شهرداری ها طبقه بندی و تنظیم شده است تا کارکنان شهرداری ها، پژوهشگران، کاربران حقوقی و قضایی و سایر علاقمندان به آسانی بتوانند مشکلالت حقوقی خود را برطرف نمایند.

سرفصل های اصلی این کتاب به شرح زیر است:

الف – قوانین مقررات اصلی و حکومتی کشور که دانستن آن برای هر کارشناس و مسئول و مدیر لازم است؛

ب-قوانین مقررات که در آن صراحتاً برای شاغلین شهرداری‌ها تکلیف تعیین گردیده است؛

ج-قوانین و مقرراتی که در آن برای شهرداری‌ها درآمد یا حقی تعیین شده است؛

د- قوانین و مقرراتی که در آن برای شهرداری‌ها محدودیت یا ممنوعیت انجام کاری تعیین گردیده است.

این کتاب در مدت بیش از ۱۸ ماه تدوین و تنظیم شد و تیرماه سال سال جاری در شمارگان هزار نسخه با قیمت ۵۵۰٫۰۰۰ ریال به بازار نشر کتاب معرفی شد.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *