مهندس علی نصیریان شهردار شهر تشان از سمت خود استعفا داد

شهردار محبوب و مردمی شهر تشان، مهندس علی نصیریان که از سال ۱۳۹۲ تا کنون شهردار شهر تشان در شهرستان بهبهان بودند به دلیل انتصاب جدید از سمت خود استعفا داده و آماده تحویل گرفتن سمت جدید در آغاجاری شدند.

علی نصیریان به عنوان نخستین شهردار تشان

مهندس نصیریان به عنوان نخستین شهردار تشان، در مدت هفت سال شهرداری خود، ضمن مردم داری و حسن اخلاق و جوان گرایی، تلاش در دگرگون کردن شهر تشان و کوی ها آن داشتند. شهر تشان به دلیل بافت و ساختار روستایی و زندگی کشاورزی و دامداری بخشی از مردم، نیاز به کار فراوان و تحولات زیرساختی و چشمگیر داشت.

انتصاب علی نصیریان بعنوان سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای کشور

آقای نصیریان در مدت تصدی سمت شهرداری تشان، با جوان گرایی و ارتباط صمیمانه با مردم و پیگیری های استانی و کشوری امور شهری تشان، موفق شدند چهره ای قابل قبول از تشان به عنوان یک شهر نوظهور با پیشینه ای تاریخی و کهن ارایه دهند.

مهندس نصیریان در سال ۱۳۹۷ با رای گیری عمومی مردم از طریق شبکه های مجازی به عنوان نخستین شهردار در شهرستان بهبهان بالاترین امتیاز چندجانبه اجتماعی و شغلی را حایز شدند.

فرماندار بهبهان از شهردار تشان به عنوان مدیر نمونه تقدیر کرد

به زودی با ارایه گزارش کاری از فعالیت ها و تلاش های مهندس نصیریان، گوشه ای از زحمات ایشان در خدمت به شهروندان تشان را به خوانندگان گرامی تقویم خواهیم کرد. / رسانه-هفته نامه تشان فردا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *