کمپین مردمی نه به تفنگ در مراسم عروسی و عزا

بیانیۀ رسمی اعلام موجودیت «کمپین مردمی نه به تفنگ در مراسم عروسی و عزا»

 

بدین‌وسیله به آگاهی شما مردم روشن‌اندیش و محترم ایران می‌رساند: کمپین «نه به تفنگ در مراسم عروسی و عزا» با هدف بهبود فرهنگی و حرکت به سمت پیشرفت متعالی و سازندۀ اجتماعی با مرکزیت رسانۀ فرهنگی خبری تشان اعلام موجودیت می‌نماید.

امیدواریم با توجه به حوادث جانسوزِ پیش‌آمده و مرگ و میرهای فراوان ناشی از این حرکت غیرفرهنگی و غیر اجتماعی؛ و در راستای ایجاد آرامش و رفاه برای جامعه، همگی با این حرکت سازنده و فرهنگ‌ساز، همصدا و همراه شوید.

به خاطر داشته باشید که حوادث جبران‌ناپذیری به دلیل به کاربردن نابه‌جای تفنگ در مراسم عروسی و عزا در ایران اتفاق افتاده است و حاصل آن، مرگ و میرهای جانسوز، قطع عضو و همچنین قطع نخاع‌های غم‌انگیز، سقط جنین، دشمنی‌های ناخواسته‌ی فامیلی و خانوادگی، شوک‌های عصبی بی‌شمار و ناآرامی‌های اجتماعی فراوانی بوده است و همچنان این پدیدۀ شوم در حال تکرار و گسترش است.

ضمن سپاس از خانواده‌های ارجمندی که اخیراً به صورت خودجوش در مراسم عروسی و یا سوگواری خود این وسیلۀ کُشنده و پدیدآورندۀ ناآرامی و بی‌نظمی را کنار گذاشته و از آن استفاده نکرده‌اند؛ از شما خواهشمندیم این بیانیه را به همهٔ فامیل، دوستان و گروه‌های فعال در همۀ شبکه‌های اجتماعی همراه در سراسر کشور بفرستید و در وبلاگ ها و وب سایت‌های اینترنتی به اشتراک بگذارید.

کمپین نه به تفنگ. تشان فردا

رسماً تأکید می‌گردد این کمپین، نظری در رابطه با داشتن یا نداشتن تفنگ یا هر نوع سلاح مجاز یا غیرمجاز ندارد و صِرفاً خواسته و هدف ما به کار نبردن تفنگ و شلیک نکردن با آن در مراسم عروسی و عزا در در میان تمام اقوام ایران است.

با آرزوی جامعه‌ای عاری از خشونت و سرشار از آگاهی و آرامش و فرهنگ درخشان برای ایرانیان ارجمند.

 

با سپاس

هفته‌نامۀ تشان فردا

پایگاه مجازی کمپین نه به تفنگ در مراسم عروسی و عزا

 

توجه: برای پیوستن به پایگاه حامی این کمپین، پیوند https://weTAfarda را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید یا روی شمارۀ تلفن ۰۹۳۳۶۱۸۳۶۷۲  اعلام همبستگی بفرمایید و پیام این کمپین را به تمام ایران بفرستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *